تولید لباس کار استاندارد

لباس کار جزو محصولاتی به حساب میاید که هموارد مورد نیاز مشاغل بسیاری بوده است. از نگهبانان و پاکبان ها تا کارگرانی که در مراکز صنعتی و… مشغول به کار میباشند. با توجه به این موضوع طراحی و تولید لباس کار از آن دست مشاغلی است که بازار کار گسترده ای را شامل میشود زیرا باید بتواند انواع لباس کار را با طراحی های متفاوت و متناسب با نیاز مخاطب طراحی و تولید نماید.

اگر شما هم قصد خرید لباس کار با کیفیت را داشته باشید بسیار مهم است که بدانید برای تولید لباسکار با کیفیت چه مراحلی طی میشود. از انتخاب مدل لباس کار، پارچه لباس کار تا طراحی و دوخت و… تمامی این مراحل میتواند در تعیین کیفیت لباس کار به صورت مستقیم اثرگذار باشند.

برای تولید لباس کار با توجه به وظایفی که نیروی کار قرار است انجام دهد روش های متنوعی وجود دارد. به عنوان مثال در زمان تولید بعضی از مدل های لباس کار از روش دوبار دوخت برای تولید لباسکار استفاده میشود. با این کار استقامت و استحکام لباسکار افزایش میابد و در شرایطی که کارگران موظف به انجام وظایف سختی میباشند لباس کار به راحتی آسیب نمیبیند.

در این مقاله از فروشگاه تجهیزات ایمنی ایمن آراز قصد داریم در مورد مراحل تولید لباسکار، انواع استانداردهای مرتبط با طراحی لباس کار و مهمترین استانداردهای تولید لباسکار صحبت کنیم، لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

فروشگاه تجیهزات ایمنی ایمن آراز

فروشگاه اینترنتی تجهیزات ایمنی ایمن آراز، ارائه دهنده انواع تجهیزات ایمنی از جمله لباس کار با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین  قیمت.

خرید لباس کار با قیمت مناسب

شما مخاطبان گرامی میتوانید برای خرید انواع لباس کار با قیمت مناسب از محصولات وبسایت ایمن آراز دیدن فرمایید. برای مشاهده محصولات لباس کار بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده محصولات لباس کار

مراحل تولید لباس کار چگونه است؟

برای تولید لباسکار به صورت کلی چهار مرحله وجود دارد. در مرحله اول تولید لباسکار ابتدا مدل مناسبی برای لباس کار انتخاب میشود، سپس در ادامه با توجه به مدل انتخابی پارچه با کیفیت و متناسب با مدل انتخاب میشود. حالا باتوجه به ابعاد و سایز اندام نیروی کار پارچه را برش میدهند و در نهایت با توجه به الگوی دوخت تولید لباسکار آغاز میشود. در این پاراگراف به صورت خلاصه فرایند تولید لباسکار را توضیح دادیم اما در ادامه به صورت کاملتر به بررسی هر مرحله میپزدازیم.

انتخاب مدل لباس کار

اولین نکته ای که باید در نظر داشته باشید انتخاب مدل لباس کار با توجه به محیطی است که نیروی کار میخواهد از لباس کار در آن استفاده کند. معمولا سفارش دهندگان تولید لباسکار در هنگام ثبت درخواست سفارش، کاربردی که از لباس کار انتظار دارند را اعلام میکند و تولید کننده با توجه به کاربرد مدنظر مدل مناسبی را برای تولید لباسکار انتخاب میکند.

انتخاب پارچه لباس کار

در دومین مرحله پارچه مناسب تولید لباسکار با توجه به مدل انتخاب شده و کاربری لباس کار انتخاب میشود. در تولید لباسکار معمولا از پارچه های مقاوم و با کیفیت مانند پارچه فیلامنتی استفاده میشود. یکی از دلایلی که باعث شده است که پارچه فیلامنت در تولید لباسکار مورد توجه قرار گیرد تنوع بالای رنگ بندی این پارچه میباشد.

طراحی و برش پارچه لباس کار

سومین مرحله در فرایند تولید لباسکار برش پارچه و دوخت لباس کار میباشد. در این مرحله میتوان از دو روش دوخت لباس کار به صورت سنتی و یا دوخت لباس کار با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک استفاده کرد. در روش سنتی معمولا به دلیل استفاده از نیروی انسانی سرعت تولید لباسکار کاهش پیدا میکند ضمن اینکه احتمال وقوع خطا در تولید لباسکار وجود دارد. به همین دلیل در مواردی که نیاز به تولید انبوه لباس کار در بازه زمانی محدود و با سایزهای مختلف وجود داشته باشد از دستگاه های کامپیوتری برای تولید لباسکار استفاده میشود.

فروشگاه تجیهزات ایمنی ایمن آراز

فروشگاه اینترنتی تجهیزات ایمنی ایمن آراز، ارائه دهنده انواع تجهیزات ایمنی از جمله لباس کار با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین  قیمت.

خرید لباس کار با قیمت مناسب

شما مخاطبان گرامی میتوانید برای خرید انواع لباس کار با قیمت مناسب از محصولات وبسایت ایمن آراز دیدن فرمایید. برای مشاهده محصولات لباس کار بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده محصولات لباس کار

درج لوگو و علامت بر روی لباس کار

تا این مرحله لباس کار برای استفاده توسط نیروی کار آماده شده است، اما در مواردی ممکن است با توجه به قوانین حاکم بر محیط کار کارفرما از تولید کننده بخواهد که یک طرح و یا لوگو به خصوص مانند لوگو شرکت و… را برروی لباس کار درج نماید.

اینکار علاوه بر فراهم آوردن یک فضای تبلیغاتی رایگان برای سازمان مورد نظر میتواند باعث ایجاد هویت بصری در لباس کار شود از سوی دیگر با قرار گرفتن نماد و یا نوشته خاصی بر روی لباس کار میتوان کارمندان و کارکنان شرکت را به صورت یکدست سازماندهی نمود. بعد از اینکه مراحل دوخت لباس کار به صورت کامل انجام شد، لازم است کارهای جانبی مانند نصب دکمه، اتوکشی و بسته بندی انجام شود و در نهایت لباس کار تحویل مشتری میشود.

تولید لباس کار در رنگ های مختلف

معرفی انواع لباس کار بر اساس استاندارد تولید لباس کار

از آنجایی که لباس کار یکی از مهمترین تجیهزات مورد نیاز کارکنان در محیط کار محسوب میشود رعایت موارد ایمنی و استاندارد در هنگام تولید لباسکار دارای اهمیت بسیاری میباشد. استفاده از انواع لباس کار استاندارد میتواند ایمنی نیروی کار را در هنگام انجام وظایف تا حد بسیار زیادی تضمین نماید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در ادامه این مقاله به بررسی استانداردهای مهمی که در تولید لباسکار باید به آنها توجه شود بپردازیم.

لباس کار دارای استانداردهای داخلی و بین المللی بسیاری میباشد اما به صورت خلاصه مواردی که میتواند به شما در خرید لباس کار استاندارد کمک کند را معرفی میکنیم:

استاندارد EN ISO 20471 در تولید لباس کار:

براساس این استاندارد لباس کار باید دارای قابلیت بازتاب نور باشد. به عنوان مثال کارگرانی که در طول شب و یا در فضای تاریک مشغول به کار میباشند لازم است از لباس کاری استفاده کنند که دارای نوارهایی برای بازتاب نور هستند. این موضوع میتواند در مکان های خطرناکی مانند خیابان ها و جاده ها در زمانی که کارگران مشغول احداث و یا تعمیر جاده در طول شب هستند ایمنی کارگران را تامین نماید. لباس کارهایی که از استاندارد EN ISO 20471 پشتیبانی میکنند با عنوان لباس شبرنگ در بازار شناخته میشوند.

استاندارد iso 20471 در تولید لباس کار

استاندارد HSE در تولید لباس کار:

در این استاندارد به موارد ظاهری اما بسیار مهمی در تولید لباس کار پرداخته شده است. مواردی مانند دوام بالای پارچه لباس کار در شرایط سخت، رنگ و طرح لباس کار و همچنین توجه به شرایط آب و هوایی محیط کار و روش دوخت لباس.

استاندادر HSE در تولید لباس کار

استاندارد EN ISO 11611 در تولید لباس کار:

این استاندارد لباس کار مرتبط با ویژگی هایی مانند محافظت از نیروی کار در برابر آتش، شوک الکتریکی و… میباشد. به عنوان مثال کارگرانی که مشغول جوشکاری و یا برشکاری در محیط کار میباشند از لباس کاری استفاده میکنند که از این استاندارد پشتیبانی کند.

تولید لباس کار با استاندارد-EN-ISO-11611-

استاندارد EN 343 در تولید لباس کار:

استاندارد EN 343 به صورت مستقیم به متناسب بودن بافت لباس کار با دمای محیط کار ارتباط دارد. در واقع براساس این استاندارد لباس کار مناسب باید بتواند در عین فراهم کردن شرایط دمایی مناسب برای کارکنان راحتی نیروی کار را در هنگام انجام وظایف تضمین کند.

استاندارد en343 در تولید لباس کار

استاندارد EN 342 در تولید لباس کار:

استاندارد EN 342 در تولید لباسکار با هدف حفظ سلامت نیروی کار در شرایط آب و هوایی سخت و بارانی طراحی شده است. به عنوان مثال کارگرانی که خارج از فضای سربسته مشغول کار میباشند در صورت وقوع بارندگی باید بتوانند از لباس کاری استفاده کننده که در برابر باران مقاوم باشد در این موارد از لباس کار با استاندارد EN 342 استفاده میشود.

استاندارد en342 در تولید لباس کار

استاندارد UV STANDARD 801 در تولید لباس کار:

براساس این استاندارد لباس کار باید بتواند در برابر اشعه های مختلفی که از خورشید ساطع میشود مقاومت کند و از پوست بدن کارکنان مراقبت نماید. این استاندارد به خصوص در لباس کارهایی که در فصل تابستان استفاده میشود بسیار مورد توجه است.

تولید لباس کار UV STANDARD 801

خرید لباس کار

شرکت ایمن آراز با هدف ارائه تجهیزات ایمنی با کیفیت و با مناسب ترین قیمت همواره در تلاش است که تجهیزات ایمنی مورد نیاز شما مخاطبان گرامی را تامین نماید. شما مخاطبان گرامی وبسایت ایمن آراز میتوانید برای خرید لباس کار متناسب با نیازتان از محصولات لباس کار سایت ایمن آراز دیدن فرمایید. همچنین در صورتی که در مسیر خرید لباس کار و یا تجهیزات ایمنی دیگر نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی داشتید میتوانید با کارشناسان بخش فروش شرکت ایمن آراز ارتباط برقرار نمایید.

فروشگاه تجیهزات ایمنی ایمن آراز

فروشگاه اینترنتی تجهیزات ایمنی ایمن آراز، ارائه دهنده انواع تجهیزات ایمنی از جمله لباس کار با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین  قیمت.

خرید لباس کار با قیمت مناسب

شما مخاطبان گرامی میتوانید برای خرید انواع لباس کار با قیمت مناسب از محصولات وبسایت ایمن آراز دیدن فرمایید. برای مشاهده محصولات لباس کار بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده محصولات لباس کار