کفش نگهبان از معرف ترین نمونه برندهای ایرانی کفش ایمنی است. این شرکت در سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز نموده است و تمامی محصولات خود را طبق استاندارد های ملی و بین المللی طراحی و تولید می کند. کفش ایمنی نگهبان در مجموعه هایی مانند کفش ایمنی، چکمه و پوتین ایمنی طراحی و تولید می شود. این کفشها دارای طراحی ارگونومیک است و کاملا ضد آب می باشند. جنس زیره از لایه پی یو تشکیل شده است و جنس رویه کفش ایمنی نگهبان از چرم طبیعی است. دارای پنجه فولادی و ضد ضربه است. این کفش ها در مقابل فرسایش و لغزش کاملا مقاوم هستند.

کفش ایمنی نگهبان ساق کوتاه

کفش ایمنی نگهبان دارای دو مدل ساق کوتاه و ساق بلند طراحی شده است. مدل های ساق کوتاه دارای تنوع بالا هستند و طراحی های متفاوتی دارند. این کفش ایمنی دارای سایز های مختلف است و در رنگ مشکی طراحی و تولید شده است. کفش نگهبان ساق کوتاه تا مچ پا است و از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار است. از این کفش در موارد مختلف مانند محیط های ساخت و ساز ماشین الات، محیط ها ساخت و ساز ساختمان، محیط های کار با مواد اسیدی و شیمیایی استفاده می شود. کفش ایمنی‌نگهبان دارای طراحی ارگونومیک است و محافظ خوبی برای پا و اپراتور است. دارای پنجه فولادی است و رویه ای از جنس چرم طبیعی دارد.

کفش ایمنی نگهبان

استاندارد کفش ایمنی نگهبان

کفش نگهبان طبق استاندارد های ملی و بین المللی طراحی و تولید شده است. به همین دلیل دارای وزن استاندارد یک کیلوگرم، میزان انعطاف پذیری مناسب و رنگ مشکی و سایز هایی با استاندارد های اروپایی است. این کفش در مقابل ۱۵۰ تا ۲۰۰ ژول ضربه مقاومت بالایی دارد و از پا در مقابل ضربه و اجسام نوک تیز حفاظت می کند.

کفش ایمنی نگهبان بدون ساق

پوتین ایمنی نگهبان بدون ساق در مقابل حرارت، آب و سرما مقاوم است. این کفش دارای زیره از جنس پی یو است و همراه با گارانتی اصالت کالا ارائه می شود. سرپنجه پوتین ایمنی‌ نگهبان بدون ساق دارای فولادی و فلزی است که ضربه گیر بسیار مناسبی می باشد. در مقابل پارگی و فرسایش مقاومت بالایی دارد و از کیفیت مطلوبی برخوردار است. از این کفش برای موارد مختلف استفاده می شود چرا که دارای زیره از جنس پلی اورتان است. در مقابل مواد شیمیایی و اسیدی مقاومت بالایی دارد و برای محیط های آژمایشگاهی و تهیه و تولید مواد روغنی و شیمیایی مناسب است.

فروشگاه اینترنتی ایمن آراز ارائه دهنده انواع لوازم ایمنی با شرایط و کیفیت بالا می باشد شما میتوانید نظرهایتان برای این مقاله را برای ما کامنت بگذارید .