همانطور که میدانید رعایت اصول ایمنی در محیط های کاری یکی از مهمترین مواردی است که لازم است هر فردی به آن توجه نماید. با توجه به این موضوع کفش های ایمنی یکی از پرکاربردترین تجهیزات ایمنی محسوب میشوند که در تمامی اماکن و کارگاه ها کاربردهای فراوانی دارند.

در این مقاله از وبسایت ایمن آراز قصد داریم به معرفی و بررسی پوتین ایمنی و کفش ایمنی کاترپیلار بپردازیم تا در صورتی که شما مخاطبان گرامی قصد خرید کفش ایمنی کاترپیلار را داشته باشید قبل از تهیه نمودن این محصول اطلاعات کافی را در زمینه خرید کفش کار کاترپیلار به دست آورید. لطفا تا  انتهای این مقاله همراه ما باشید…

خرید کفش ایمنی کاترپیلار در مدل های مختلف و با قیمت ارزان

به دلیل کیفیت فوق العاده بالای کفش های ایمنی تولید شده توسط برند کاترپیلار شاهد گسترش علاقه مندان به محصولات این برند از جمله کفش ایمنی کاترپیلار هستیم.

خرید کفش ایمنی کاترپیلار روز به روز در سراسر دنیا در حال افزایش است و در کشور خودمان نیز چه در صنایع سبک و سنگین و چه در صنایع خدماتی، کفش های ایمنی کاترپیلار مورد استقبال کارگران و کارفرمایان محترم قرار گرفته است.

دامنه انواع کفش های ایمنی کاترپیلار بسیار گسترده است و شما متناسب با نیاز خود می توانید از میان مدل های مختلف کفش ایمنی کاترپیلار بهترین مدل آن را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.

این نوع کفش های کار به طور خاص برای محیط های مختلف طراحی شده اند و دارای ویژگی هایی برای حفظ امنیت و راحتی شما حتی در طولانی ترین روزهای کاری هستند. انتخاب کفش ایمنی کاترپیلار را میتوان ایده آل ترین گزینه برای کارگران در نظر گرفت.

استفاده کردن از کفش کار مناسب می تواند سلامت پاهای شما را تضمین کند. اگر قبلاً از یک کفش کار سبک مانند کفش کار کاترپیلار استفاده کرده باشید، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا این نوع کفش ها برای محیط کار شما مناسب هستند؟

یک کفش کار با کیفیت کانند کفش ایمنی کاترپیلار، خصوصیات مخصوص به خود را دارد. به عنوان مثال این کفش ها دارای زیره لاستیکی مخصوص برای کشش در زمین های لغزنده، یک زیره میانی قابل انعطاف برای راحتی و یک غشای ضد آب برای خشک نگه داشتن پاها است.

بنابراین، میتوان گفت کفش های ایمنی کاترپیلار تمامی معیارهای یک کفش ایمنی باکیفیت و استاندارد را شامل میشود. حتما قبل از خرید کفش ایمنی کاترپیلار به این موارد توجه کنید.

  1. کفش ایمنی کاترپیلار برای فعالیت های کاری سبک، نیمه سنگین و حتی سنگین مناسب هستند.
  2. رویه های چرمی کفش ایمنی کاترپیلار در برابر صدمات سنگها، آب و گل مقاومت می کنند.
  3. پوشش مش در پیاده روی های طولانی پا را خشک و خنک نگه می دارد.
  4. لایه زیرین کفش ایمنی کاترپیلار مانعی بین انگشتان پا و زمین های ناهموار ایجاد می کنند.
  5. کف های لاستیکی کشش بسیار خوبی در گل و لای و شرایط لغزنده ایجاد می کنند.
  6. و…
خرید کفش ایمنی کاترپیلار

معرفی انواع کفش ایمنی کاترپیلار

کفش ایمنی کاترپیلار به طور منظم مورد توجه بسیاری از کوهنوردان، کارگران ساختمانی، کارگران کارخانه های صنعتی قرار می گیرد. این کفش مقاوم دارای ویژگی هایی مانند کامپوزیت ضخیم، زیره های با دوام پی وی سی(PVC) و بالاپوش ۱۰۰٪ چرم کامل است.

کفش ایمنی کاترپیلار در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود که از مهمترین آنها می توان به، بوت کاترپیلار و نیم بوت کاترپیلار اشاره نمود.

در هنگام خرید کفش ایمنی کاترپیلار از نوع بوت و نیم بوت می بایست با ویژگی های هر کدام از آنها آشنا شوید تا انتخاب صحیحی داشته باشید.

البته شرکت کاترپیلار از مواد درجه یک برای تولید انواع مختلف کفش های خود استفاده می کند، موادی که کفش های این شرکت را قادر می سازد تا سالها دوام بیاورند و در عین حال در برابر صدمه در همه مناطق قابل تصور مقاومت کنند.

جدیدترین مدل های بوت کاترپیلار، حدود ۱۵٪ سبک تر هستند تا خستگی پا را در کارگاه های ساختمانی، کارخانه ها یا مسیرهای طولانی کاهش دهند.

ویژگی های کلیدی هستند که باعث می شود مدل های جدید کفش های ایمنی کاترپیلار همچنان با استقبال قابل توجه افراد رو به رو شوند.

از مهمترین مدل های کفش ایمنی کاترپیلار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کفش ایمنی کاترپیلار با پنجه آلومینیوم
  2. کفش ایمنی کاترپیلار استیل مردانه
  3. کفش ایمنی کاترپیلار کامپوزیت مردانه
  4. و …

بسیاری از مدل های کفش ایمنی کاترپیلار بوت به لطف سه مرحله آب بندی، درز، آستر و چرم، ضد آب هستند و میتوانند تا حدزیادی در برابر نفوذ آب مقاومت کنند.

این فناوری ها اساساً یک مهر و موم بین فضای داخلی کفش ها و هر منبع رطوبت خارجی(برف، باران، جویبارها و…) تشکیل میدهند.

بنابراین، اگر قصد کار کردن در محیط های مرطوب و یا عبور از یک رودخانه پرآب یا طوفان ناگهانی را داشته باشید، فکر کفش‌های آب دار و جوراب های خیس هرگز ذهن شما را درگیر نخواهد کرد و پس از پیاده روی می توانید با شیلنگ آب، آلودگی‌هایی مانند خاک و گل و لای را از روی  کفش بشویید.

قیمت کفش ایمنی کاترپیلار در بازار داخلی چقدر است؟

قیمت کفش ایمنی کاترپیلار نسبت به سایر برند های داخلی گرانتر بوده اما در مقایسه با آنها مقاوم‌تر و با کیفیت‌تر نیز میباشد. از طرفی وقتی به کفش های ایمنی تولید شده توسط برندهای خارجی قابل اطمینان فکر میکنیم، قطعا اولین مارک و برندی که به ذهن خطور میکند کفش ایمنی برند کاترپیلار است.

کیفیت محصولات کاترپیلار تا اندازه ای بالا است که یک رقابت جهانی بین برند کاترپیلار و دیگر برندها به وجود آمده است و همین رقابت باعث شده است که کیفیت محصولات کاترپیلار روز به روز در حال افزایش باشد.

از سوی دیگر قیمت کفش ایمنی کاترپیلار یکی از مهمترین عواملی است که در هنگام خرید کفش ایمنی کاترپیلار به آن توجه می شود.

البته لازم است بدانید مدل های مختلف کفش ایمنی کاترپیلار دارای قیمت های متفاوتی میباشند و قیمت انواع کفش ایمنی کاترپیلار وابسته به کیفیت و کارایی کفش کار متغییر است. هر اندازه کیفیت کفش کاترپیلار بالاتر باشد قطعا قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

اگر دوست دارید کفشی بخرید که از دوام بالا و در عین حال از طراحی زیبایی برخوردار باشد و همچنین اگر به دنبال راحتی و اطمینان هستید، پیشنهاد ما به شما خرید کفش ایمنی کاترپیلار میباشد.

در این بخش لازم میدانیم برای حمایت از محصولات تولید داخل برندهای مطرحی که توانسته اند با تولید کفش های ایمنی با کیفیت و متنوع به نیاز بسیاری از کارگران و کارکنان برای خرید کفش ایمنی پاسخ دهند و تا حدودی سهم برندهای خارجی را در بازار تجهیزات ایمنی از جمله کفش کار و کفش ایمنی تصاحب کنند نیز اشاره کنیم.

برندهای مطرحی همچون کفش ایمنی یحیی، کفش ایمنی بهشتیان، کفش ایمنی ارک تبریز و…

شما مخاطبان گرامی میتوانید برای مشاهده محصولات این برندهای داخلی به صفحه محصولات کفش ایمنی در وبسایت ایمن آراز مراجعه نمایید.

همچنین برای راحتی شما مخاطبان گرامی در هنگام خرید کفش ایمنی ایرانی تلاش کرده ایم در قالب چند مقاله برندهای نام برده را به شکل مختصر معرفی نماییم. در صورت تمایل میتوانید با مراجعه به بخش مقالات سایت ایمن آراز این مقالات را مطالعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت کفش ایمنی کاترپیلار و یا خرید کفش ایمنی کاترپیلار می توانید با کارشناسان شرکت ایمن آراز تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید تا مناسب ترین کفش ایمنی را تهیه نمایید.

فروشگاه ایمن آراز

فروشگاه ایمن آراز ارائه دهنده انواع تجهیزات ایمنی از جمله کفش ایمنی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت

تماس با ایمن آراز

شما مخاطبان گرامی میتوانید برای ارتباط با کارشناسان ایمن آراز با شماره زیر تماس بگیرید
021-66349674