استاندارد لباس کار EN ISO 20471

یکی دیگر از خدمات ایمن اراز ارائه انواع لباس کار ایمنی با استاندارد EN ISO 20471 است. این لباس کار در شب دید دارد و مخصوص افرادی است که در شب به رانندگی می‌پردازند یا در جاده‌ها فعالیت می‌کنند. هنگام کار با جرثقیل و وسایل نقلیه در شب به خوبی دیده می‌شود. یکی از دلایل دیده شدن این لباس در شب انعکاس نور در تاریکی شب است.

 با این استاندارد افراد از خطرات احتمالی تصادف در امان هستند. به راحتی می‌توانند سایر کنان را بیابند و در شب دید خوبی داشته باشند.‌این لباس قابل شست و شو است اما دقت داشته باشید بیش از حد مورد شست و شو قرار نگیرد چرا که قابلیت بازتاب نور کاهش می‌یابد. از مزایای این لباس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

✅کیفیت بالا

✅بازتاب رنگ

✅به صورت دو تکه

✅دارای جیب به اندازه کافی

ایمن آراز انواع لباس کار با استاندارد EN ISO 20471 را عرضه می‌کند. برای استعلام دقیق قیمت و تهیه و سفارش این لباس کارها از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با کارشناسان ما در تماس باشید. همچنین اگر نمی‌دانید کدام استاندارد لباس کار و همچنین پوتین ایمنی مناسب محیط کار شما است، با ما تماس بگیرید و از مشاوره قبل از خرید برخوردار شوید. لباس کارها دارای استاندارد‌های مختلف هستند و برای شرایط کاری مختلف تهیه شده اند.

استاندارد لباس کار EN 342

در ایمن اراز می‌توانید لباس کار با استاندارد EN 342 را خریداری نمایید. این استاندارد، مخصوص لباس کارهایی است که بهترین حفاظت در مقابل سرما و در شرایط جوی سرد را ارائه می‌دهند.

استاندارد لباس کار EN 342 در مقابل برف و باران به صورت محافظ عمل می‌کند و از کیفیت بالایی برخوردار است. با استفاده از این لباس کار تنفس پوستی نیز فراهم است و از تعریق اضافی نیز جلوگیری می‌کند. افرادی که در ارتفاعات با هوای سرد کار می‌کنند یا در فضای باز در شرایط آب و هوایی سخت کار می‌کنند می‌توانند از این لباس‌ها استفاده کنند.

 

به صورت یک سره و دو تکه شامل کاپشن و شلوار نیز تهیه شده است. این لباس از جیب کافی برخوردار است و به رنگ مشکی و زرد یا مشکی و نارنجی و یا توسی نارنجی می‌باشد. این لباس در ابعاد و اندازه‌های مختلف موجود است. برای افرادی که در شرایط سرد آب و هوایی فعالیت می‌کنند گزینه مناسبی است. جهت تهیه و خریداری این لباس از طریق راه‌های ارتباط با ما در تماس باشید. ما در ایمن اراز سعی داریم خدماتی ارائه دهیم که با اطمینان و آسودگی خاطر با رعایت ایمنی به فعالیت و کارهای خود ادامه دهید.

انواع استاندارد لباس کار

استاندارد لباس کار EN 343

استاندارد لباس کار EN 343 شامل مقاومت لباس در مقابل باد و آب و هوای نامناسب است. این استاندارد در مقابل آب و هوای نامساعد حفاظت خوبی ارائه می‌دهد. از ورود سرما و خیس شدن در باران و برف جلوگیری می‌کند. به صورت دو تکه و یکپارچه تهیه شده است. این لباس دارای جیب کافی برای قرار دادن لوازم ضروری است. این لباس از پوشش ضد آب تهیه شده است. در قسمت زیبپ و جیب و درزها به گونه ای طراحی شده است که امکان نفوذ آب درون آن وجود ندارد. 

 

حداکثر زمان پوشیدن این لباس در محیط کار به صورت حداقل 1 ساعت با دمای 25 تا 45 درجه و بدون محدودیت در دمای 5 درجه سانتی گراد است. لذا برای محیط کار با هوای سرد طراحی شده است. در صورتی که محیط کار شما گرم و مرطوب است از لباس‌های مقاوم نسبت به گرما استفاده نمایید.

از جمله موارد مهم در خصوص تهیه لباس کار مناسب توجه به رنگ بندی و میزان مقاومت آن در مقابل شرایط سخت محیط کار است.

استاندارد EN ISO 11611

ما در ایمن اراز لباس کار با استاندارد EN ISO 11611 را ارائه می‌دهیم. این لباسکار از محبوبترین لباس کار مناسب جوشکاری است. به صورت کلی توسط استاندارد EN ISO 11611 لباس‌ها در مقابل جرقه، تماس با سیم و کابل لخت کاملا مقاوم هستند. هنگام کار با جوشکاری می‌توان از این لباس کار استفاده نمود. این لباس به صورت دو تکه شامل کاپشن و شلوار و به صورت یک تکه شامل لباس کار یکسره است. این لباس خداقل جیب را دارد که جرقه به آن گیر نکند.

 

لباس‌هایی که طبق استاندارد EN ISO 11611 تولید می‌شوند به رنگ آبی و توسی هستند. گاهی دارای کلاه محافظ هستند. این استاندارد حداقل قوانین ایمنی را رعایت نموده و لباس دارای پیش بند، آستین و کاپوت و شلوار است. سر پوش و ساق دست نیز دارد. در نهایت به صورت اختصاصی از سر و ساق حفاظت می‌کند. این لباس به گونه ای طراحی شده است که در مقابل جوشکاری، حفاظت در مقابل لکه فلز مذاب و تماس کوتاه با سیم و کابل لخت را افزایش می‌دهد. ما در ایمن آراز این لباس را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌کنیم.

استاندارد EN ISO 11612

این استاندارد مخصوص لباس کارهایی است که در مقابل حرارت و آتش مقاوم هستند. این لباس‌ها به رنگ نارنجی و قرمز و زرد هستند. وظیفه ایمن نگه داشتن کاربر در محیط‌های کار با برق را برعهده دارد. این استاندارد در سطح 1 برای محیط‌های کم خطر و در سطح 2 برای محیط‌های با خطر متوسط و در سطح 3 برای محیط‌هایی با خطر بالا بسیار مناسب است. از این استاندارد برای جلوگیری از گرمای تابشی استفاده می‌شود. این استاندارد برای کار با موادی آلومینیومی‌ و مواد مشابه آن استفاده می‌شود. 

 

لباس کارهایی با استاندارد EN ISO 11612 در مقابل گرما از سر و صورت و دست و پا به خوبی حفاظت می‌کند. این لباس به رنگ توسی و آبی است. این لباس از مواد منعطف تشکیل شده است و برای حفاظت از بدن در مقابل گرما و شعله گزینه بسیار خوبی است. این لباس در مقابل پاشیدن فلز مذاب روی لباس جلوگیری می‌کند. این لباس به صورت یکپارچه طراحی و تولید شده است و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد.

استاندارد لباس کار و ایمنی

استاندارد EN ISO 15797

یکی دیگر از لباس کارهای ایمنی که ایمن اراز ارائه می‌دهند انواع لباس طبق استاندارد EN ISO 15797 است. این لباس‌ها در مقابل مواد شوینده صنعتی کاملا مقاوم هستند و در حین کار با این مواد بدن خیس نمی‌شود. لباس خورده و یا حل نمی شود. لذا مقاومت خوب و عمر طولانی دارد و می توان تا چندین سال از آن استفاده نمود. دارای جیب کم و بدون پارچه اضافی هستند.

 

از جمله مواد شوینده می توان به مواردی مانند وایتکس، انواع تینرها، انواع اسیدها و انواع مایعات ضد عفونی کننده اشاره نمود. این مواد دارای بوی نامطبوع بوده و برای پوست کاملا مضر است. بنابراین در محیط کار با این مواد باید از لباس با مقاومت بالا استفاده نمود. برخی از این مواد قابلیت خوردگی، پوسیدگی و حل کردن بسیار بالایی دارد و جنس لباس در مقابله با آن از اهمیت بالایی برخوردار است. رنگ این لباس به صورت سبز، نارنجی و سفید و آبی است. گاهی به صورت یکپارچه و گاهی دو تکه طراحی شده است.  برای تهیه و خرید بهترین مدل لباس کار استاندارد از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

📝سخن آخر

لباس‌هایی که به هنگام کار استفاده می‌کنید حتما باید مطابق استاندارد باشد و از خرید لباس های غیر استاندارد خودداری کنید. 

 

✏️ پیشنهادات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.