لباس کاردوبنده چیست؟

لباس کار دوبنده در مشاغل مختلفی کاربرد دارد که از مهمترین آنها میتوان به مشاغلی مانند تراشکاری، مکانیکی، باغبانی و… اشاره نمود. به همین دلیل لباسکار دوبنده دارای کاربردهای فراوانی میباشد.

به صورت استاندارد لباسکار دوبنده دارای 5 جیب میباشد که در قسمت های مختلف لباس قرار میگیرد. در هنگام تولید لباسکار دوبنده یک جیب برروی سینه، دو جیب در قسمت کنار لباس، یک جیب روی شلوار و در نهایت آخرین جیب در پشت لباس قرار میگیرد. لازم به ذکر است نیروی کار میتواند از جیب ها برای نگهداری ابزارهای محتلفی استفاده کند.

طراحی لباس کار به شکلی است که یک عدد کش در قسمت کمر قرار میگیرد تا کاربر بتواند با توجه به ابعاد کمر عرض لباس را کم یا زیاد کند. همچنین بندهای لباس که برروی شانه فرد قرار میگیرد از جنس کش میباشد. این کش ها علاوه بر اینکه وظیفه دارند لباس را نگهدارند به دلیل خاصیت انعطاف پذیری که دارند در هنگام خم و راست شدن فرد جابجا میشوند و مانع از ایجاد فشار اضافی و زخم برروی شانه میشود.

در ادامه این مقاله از ایمن آراز با لباسکار دوبنده بیشتر آشنا میشویم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

دوخت لباس کاردوبنده

لباس کار دوبنده در سایزهای متنوع و براساس قواره های استاندارد تولید و دوخته میشود. همچنین در شرایطی که ابعاد اندام نیروی کار خارج از استاندارد باشد میتوان با توجه به نیاز نیروی کار به صورت اختصاصی اقدام به تولید لباس کار نمود. همچنین لباسکار دوبنده با درخواست مشتری در سایز های متوسط، بزرگ، خیلی بزرگ، دو ایکس لارج، سه و چهار ایکس لارج نیز تولید میشود.

قیمت لباس کار دوبنده

لباسکار دوبنده با استفاده از پارچه های مرغوب مانند پارچه کتان، پارچه لی، پارچه کج را ویسکوز و… دوخته میشود به همین دلیل قیمت لباس کار دوبنده با توجه به جنس پارچه به کار رفته در تولید لباس کاردوبنده میتواند متفاوت باشد. لازم است بدانید لباسکار دوبنده با پارچه کتان از نظر قیمتی گرانتر از لباس کارهای دوبنده ای میباشد که با پارچه های دیگر دوخته شده است.

همچنین میتوان لباس کار را با توجه به نیاز مشتری تولید نمود. به عنوان مثال ممکن است مشتری نیاز داشته باشد برروی جیب های لباس کار از زیپ و یا مغزی استفاده شود و یا یک جیب ساده پاسخ گوی نیاز مشتری باشد.

لباس کار دوبنده چیست

انواع لباس کار دوبنده

همانطور که گفته شد مشاغل بسیاری از لباسکار دوبنده به عنوان لباس کار رسمی استفاده میکنند، به همین دلیل این مدل لباس کار دارای تنوع بالایی میباشد تا بتواند نیاز مشتریان بیشتری را پوشش دهد. مهمترین تفاوت لباس کارهای دوبنده موجود در بازار جنس پارچه لباس کار میباشد که برای تولید مورد استفاده قرار گرفته است در نتیجه در این بخش لباسکار دوبنده را با توجه به الیاف و نوع پارچه، به دسته های زیر تقسیم بندی میکنیم:

لباسکار دوبنده لی

لباسکار دوبنده جین

لباسکار دوبنده کتان

لباسکار دوبنده فلامنت

لباسکار دوبنده ترگال

و…

ویژگی لباس کار دوبنده

لباسکار دوبنده دارای ویژگی های زیادی میباشد اما اگر بخواهیم به مهمترین ویژگی لباسکار دوبنده اشاره کنیم میتوان گفت به دلیل اینکه این لباس کار قسمت هایی از بالا تنه و اکثر قسمت های پایین تنه را پوشش میدهد میتواند مورد استفاده آقایان و بانوان قرار گیرد.

به عنوان مثال کارخانجاتی که همزمان دارای نیروی کار مرد و زن میباشند برای اینکه بتواند یک لباس کار متحدالشکل داشته باشند میتوانند از لباسکار دوبنده استفاده کنند و یا در مراکزی مانند کارگاه، مزارع کشاورزی و دامداری این لباس کار کاربرد فراوانی دارد.

اهمیت استفاده از لباس کار دوبنده

مهمترین وظیفه یک لباس کار حفظ ایمنی نیروی کار در محیط کار میباشد. با توجه به این موضوع یک لباس کار استاندارد باید دارای ویژگی های مختلفی باشد. به عنوان مثال طراحی لباس کار باید به شکلی باشد که قسمت های مختلف بدن مانند دست ها و پاها را به صورت کامل پوشش دهد.

لباس کارها به صورت کلی به دو دسته یک تیکه و لباس کار دوتکه تقسیم میشود. لباس کار یک تیکه در واقع همان لباسکار دوبنده میباشد که فاقد آستین و سرشانه میباشد به همین دلیل زمانی که فرد بخواهد لباس را درآورد اینکار به راحتی انجام میشود. لباس کار دو تیکه نیز از یک بلوز و یک شلوار تشکیل شده است.

در مشاغلی که لباس کار آستین دار باعث ایجاد مزاحمت برای فرد شود میتوان از لباسکار دوبنده استفاده نمود، همچنین در صورتی که شرایط کاری به شکلی باشد که لازم باشد نیروی کار آستین لباس کار را بالا بزند قوانین ایمنی در محیط کار توصیه میکنند به جای لباس کار دوتکه(بلوز و شلوار) از لباس کاری استفاده شود که فاقد آستین است، مانند لباسکار دوبنده.

لباس کار دوبنده با کیفیت

نکات مهم در خرید لباس کار دوبنده

برای اینکه بتوانید یک لباس کار با کیفیت خریداری کنید لازم است قبل از خرید لباس کار دوبنده به نکاتی که در ادامه مطرح میشود توجه نمایید.

اولین موردی که باید به آن توجه نمود این است که با توجه به اینکه لباسکار دوبنده بیشتر در فضاهای کارگاهی مورد استفاده قرار میگیرد، لازم است این لباس کار دارای جیب های کافی باشد تا در صورتی که فرد بخواهد ابزارهای مورد نیاز را همراه خود داشته باشد بتواند به راحتی این کار را انجام دهد. دومین مورد توجه به جنس پارچه و الیاف لباسکار دوبنده میباشد. سومین مورد یکسره بودن لباس کار و نداشتن فاصله بین بالاتنه و پایین تنه میباشد.

خرید لباس کار دوبنده

از آنجایی که محیط های کاری مختلف شرایط متفاوتی دارند استفاده کردن از لباس کار مناسب با توجه به شرایط محیط کار جزو موارد بسیار مهم میباشد و هر نوع لباس کاری را نمیتوان در تمام محیط های کاری استفاد نمود.

به عنوان مثال در صورتی که شما در محیطی کار میکنید که برای انجام وظایف نیاز به بالا زدن آستین لباس کار باشد میتوانید به جای لباس کار دوتکه بلوز و شلوار از لباس کار دو بنده استفاده نمایید. این نوع لباس کار با حذف آستین و سرشانه میتواند انعطاف پذیزی بیشتری را برای شما به وجود آورد.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات ایمنی ایمن آراز آماده است تا با توجه به نیاز شما عزیزان نسبت به ارائه انواع لباسکار دوبنده مانند لباسکار دوبنده مهندسی، لباسکار دوبنده کارگری و… در سایز های گوناگون و رنگبندی متنوع اقدام نماید. در صورتی که قصد خرید لباس کار دوبنده را داشته باشید میتوانید با کارشناسان شرکت ایمن آراز تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه تجیهزات ایمنی ایمن آراز

فروشگاه اینترنتی تجهیزات ایمنی ایمن آراز، ارائه دهنده انواع تجهیزات ایمنی از جمله لباس کار با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت.

خرید لباس کار با قیمت مناسب

شما مخاطبان گرامی میتوانید برای خرید انواع لباس کار با قیمت مناسب از محصولات وبسایت ایمن آراز دیدن فرمایید. برای مشاهده محصولات لباس کار بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده محصولات