قوانین و مقررات استفاده از فروشگاه اینترنتی ایمن آراز
استفاده شما از فروشگاه اینترنتی «ایمن آراز» و سفارش کالا از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی میگردد:
خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “ایمن آراز بر مبنای قوانین و آئین نامههای موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت میپذیرد.
اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی «ایمن آراز» از منابع زیر تامین میشود:
🔶 اطلاعاتی که توسط نمایندگیهای کالا ارائه میشوند.
🔶 اطلاعاتی که از سایتهای معتبر خارجی ترجمه میشوند.
از این رو فروشگاه اینترنتی «ایمن آراز» هیچ مسوولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاهسازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد میداند.
فروشگاه اینترنتی «ایمن آراز» هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشی از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه میباشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتی، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمیپذیرد.
فروشگاه اینترنتی «ایمن آراز» به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوریها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
خدمات و محتویات سایت، صرفا برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمیتواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. برای این کار لطفا با ما تماس بگیرید.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی «ایمن آراز» شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به فروشگاه اینترنتی «ایمن آراز» میباشد.
فروش و تحویل سفارش در صورتی که هما به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینهای سفارش را فسخ نماید.
ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیاتها و عوارض فروش خواهد بود. هزینه مالیات بر ارزش افزوده در صورتعدم قید شدن در سایت صفر ریال محاسبه خواهئ شد. تنها مبلغی که در موارد معین به ارزش کالا اضافه میشود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود.
مدت گارانتی و نام شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در قسمت توضیحات هر کالا ذکر شده است. در صورتعدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد.
شرایط برگشت کالا:
◀هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن «۰۹۳۵۴۳۷۸۱۴۵“ یا “فرم برگشت از فروش» (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از ۴۸ ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست. (خاطرنشان میسازد این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد)
◀در صورتی که فرد خریدار بخواهد وجه کالا را به طور ناقص پرداخت کند کالا بدون هماهنگی، توسط پیک برگشت خواهد خورد و هزینه ارسال نیز عودت داده نخواهد شد.
◀خریدار به مدت ۳ روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بستهبندی کالایی باز نشده و از آن هیچ گونه استفادهای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.
این انصراف برای کالاهای زیر امکانپذیر نمیباشد:
✔ کالاهایی که قیمت آنها توسط نوسانات بازارهای مالی و ارزی تعیین میشود.
✔ کالاهای ابزار دقیق و اندازه گیری که از حساسیت خاصی برخوردار هستند.
✔ با توجه به شرایط کالا، کالاهای با قیمت بالای ۵۰۰۰۰۰ تومان برای این گروه از کالا نیاز به دریافت پیش پرداخت میباشد. پس از دریافت پیش پرداخت و تایید سفارش امکان انصراف از خرید تحت هیچ شرایطی مقدور نمیباشد. و در صورت انصراف از خرید، بیعانه به مشتری عودت داده نخواهد شد. عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش شما، در مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن ۰۹۳۵۴۳۷۸۱۴۵” یا ایمیل یا «فرم برگشت از فروش» (این فرم در کنترل پنل شما موجود است) به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینهای مجددا برای شما ارسال شود. بدیهی استعدم اطلاعرسانی پس از ۲۴ ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است.