پوتین ایمنی نظامی با توجه به شرایطی که افراد نظامی در آن قرار دارند میتواند کاربردهای گسترده ای داشته باشد. از مراقبت از پای افراد در برابر خطرات و آسیب های احتمالی تا افزایش سرعت عمل آنها همگی جزو ویژگی های یک پوتین نظامی با کیفیت و درجه یک میباشد. در صورتی که شما بخواهید نسبت به خرید پوتین نظامی ارزان اقدام کنید لازم است بدانید به چه مواردی قبل از خرید پوتین نظامی باید توجه کنید.

در این مقاله از وبسایت ایمن آراز قصد داریم به شکل کامل و جامع به بررسی انواع پوتین نظامی که میتوانید با قیمت مناسبی تهیه کنید بپردازیم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید…

همچنین در مقاله ای با عنوان راهنمای خرید کفش ایمنی نکاتی را که در هنگام خرید کفش ایمنی لازم است بدانید بیان کرده ایم که میتوانید با مطالعه آن، به شکل کامل با انواع کفش ایمنی و نکاتی که میتواند به شما در انتخاب بهترین کفش ایمنی کمک کند آشنا شوید…  

پوتین نظامی چیست؟

پوتین نظامی به عنوان یک نوع کفش ایمنی دارای ویژگی های بسیاری میباشد. یک پوتین نظامی استاندارد میتواند از پای شما در شرایط مختلف مراقبت کند. ساختار یک پوتین نظامی به شکلی است که دارای مقاومت و دوام بالایی میباشد به همین دلیل به راحتی در برابر ضربات وارد شده، تغییرات دمایی، اجسام تیز و برنده و… مقاوم است.

نکته بسیار مهمی که در انتخاب و خرید پوتین نظامی ارزان دارای اهمیت بسیاری میباشد این است که بدانیم چه خطر یا خطرات احتمالی در محل و موقعیت ماموریت های نظامی وجود دارد. از افزایش یا کاهش ناگهانی دما یا وجود حیوانات خزنده و سمی که میتواند سلامت شما را تهدید کند همگی در انتخاب پوتین نظامی موثر است.

به عنوان مثال پوتین های نظامی مخصوص زمستان که یکی از پرطرفدارترین مدل های پوتین نظامی میباشد از مواد اولیه ای تولید میشوند که در برابر نفوذ برف و باران مقاوم میباشند. پوتین های نظامی زمستانی برای استفاده در شرایط آب و هوایی سرد طراحی و تولید شده اند و میتواند از پای شما در شرایط آب و هوایی سرد مراقبت نمایند.

همانطور که میدانید افراد نظامی با توجه به ماموریت هایی که باید انجام دهند ممکن است ساعات طولانی مجبور به پوشیدن پوتین نظامی باشند. در این شرایط به دلیل جریان نداشتن هوا در داخل پوتین احتمال تعریق پا و در ادامه ایجاد بوی نامطبوع وجود دارد. برای رفع این مشکل تولید کنندگان پوتین نظامی به جای پلاستیک از یک لایه محافظ به نام GroeTex استفاده میکنند.

چگونه بهترین پوتین نظامی را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین پوتین نظامی ابتدا لازم است با انواع پوتین نظامی که در بازار تجهیزات ایمنی وجود دارد آشنا شویم. در این بخش به شکل مختصر پرکاربردترین انواع پوتین نظامی را به همراه ویژگی های آنها معرفی میکنیم.

شما مخاطبان گرامی وبسایت ایمن آراز بعد از مطالعه این بخش با مدل های متنوع پوتین نظامی آشنا خواهید شد و سپس میتوانید با خیال آسوده و اطلاعات کافی در زمینه انتخاب بهترین پوتین نظامی نسبت به تهیه پوتین نظامی اقدام نمایید.

بررسی مدل های مختلف پوتین نظامی ایرانی

همانطور که میدانید شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشورمان از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب دارای تفاوت های بسیاری میباشد. برهمین اساس میتوان گفت انتخاب پوتین ایمنی که بتواند با شرایط آب و هوایی مطابقت داشته باشد مهمترین نکته ای است که باید به آن توجه نمود.

از طرفی به دلیل ماموریت های متنوعی که افراد نظامی در آن ها شرکت میکنند و لزوم هماهنگی میان پوتین نظامی و دیگر البسه افراد نظامی لازم است از پوتین ایمنی استفاده شود که بیشترین هماهنگی را با لباس افراد نظامی و محیط مورد نظر داشته باشد.

با توجه به این موضوع پوتین ایمنی در رنگ های مختلف و با استفاده از مواد اولیه متفاوتی تولید میشوند. به عنوان مثال پوتین نظامی که نیروهای زمینی در مسیر های صعب العبور مانند کوه ها استفاده میکنند باید به رنگ خاکی باشد و جنس لایه زیری و رویی آن از مواد اولیه با کیفیت تولید شده باشد، و یا پوتین نظامی مورد استفاده کارکنان نیروی دریایی عموما به رنگ سفید و یا آبی میباشد و…

در ادمه با مدل های مختلف پوتین نظامی ایرانی بیشتر آشنا میشویم:

پوتین نظامی به رنگ مشکی

عموما افراد زمانی که نام پوتین نظامی را میشوند تنها رنگی که میتواند برای پوتین تصور کنند رنگ مشکی میباشد. اما خوشبختانه پوتین نظامی مشکی تنها یک نمونه از پوتین های نظامی میباشد و اکثرا برای محیط های شهری و کاربردهای عمومی از آن استفاده میشود. به عنوان مثال نیروهای پلیس، نگهبانان و… از پوتین نظامی مشکی استفاده میکنند.

از مهمترین دلایلی که باعث شده است تا خرید پوتین نظامی مشکی مورد توجه اکثر افراد نظامی قرار گیرد میتوان به مواردی مانند جنس چرمی پوتین نظامی مشکی، سبک بودن، کفی با دوام و نگهداری راحت آن اشاره نمود.

شما مخاطبان گرامی میتوانید برای خرید پوتین نظامی با کیفیت با کارشناسان شرکت ایمن آراز تماس حاصل نمایید.

خرید پوتین نظامی خاکی

پوتین نظامی خاکی اغلب در شرایط آب و هوایی گرم و محیط های خشک و کویری و مناطق کوهستانی استفاده میشود. جنس پوتین نظامی خاکی از چرم میباشد همچنین در بعضی از قسمت های آن برای تسهیل نمودن گردش هوا از پارچه استفاده شده است. شاید تصور کنید به دلیل استفاده از مواد اولیه ای مانند چرم و پارچه پوتین نظامی خاکی انتخاب مناسبی برای پوشیدن در شرایط سخت نباشد اما این تصور کاملا اشتباه است.

خوشبختانه پوتین نظامی خاکی که با عناوین مختلفی از جمله پوتین کوهنوری، پوتین کویر و… نیز شناخته میشود دارای سرپنجه ای مقاوم از جنس فلز فولاد میباشد. از آنجایی که جنس خاک موجود در مناطق کویری عموما به شکل ماسه نرم میباشد لایه زیرین پوتین نظامی خاکی به شکلی طراحی میشود که میتواند در برابر فرورفتن پای شما در داخل شن و ماسه مقاوم باشد. همین موضوع به تنهایی میتواند تا حد زیادیی کارایی نیروهای نظامی را افزایش دهد.

راهنمای خرید پوتین نظامی

پوتین نظامی زیپی

همانطور که میدانید یکی از مهمترین ویژگی هایی یک نیروی نظامی حرفه ای سرعت عمل بالا و چابکی در شرایط گوناگون میباشد. با توجه به این موضوع اکثر افراد نظامی لازم است از پوتینی استفاده کنند که به سرعت قابل پوشیدن و در آوردن باشد. در این شرایط استفاده کردن از پوتین نظامی بندی بدترین انتخابی میباشد که میتوان در هنگام خرید پوتین نظامی ارزان مرتکب شد. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی در زمینه تولید انواع پوتین نظامی مدل های به روز تر و پرکاربردتری از پوتین نظامی تولید شده اند که به جای بند از یک زیپ برای بستن پوتین استفاده میکنند.

همچنین نمونه هایی از پوتین نظامی زیپی وجود دارد که برای اطمینان از محکم بودن پوتین نظامی به همراه زیپ از بند برای بستن پوتین استفاده میکنند. روش کار این پوتین ها به این شکل است که در اولین بار استفاده بند پوتین را با توجه به ابعاد و اندازه پا تنظیم میکنید سپس برای هربار پوشیدن و درآوردن پوتین تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که زیپی که در کنار پوتین و در بخش ساق پا قرار گرفته است را باز و یا بسته کنید.

راهنمای خرید پوتین نظامی

پوتین نظامی طبی

یکی از شایع ترین مشکلات و آسیب هایی که در هنگام استفاده از پوتین نظامی برای نیروهای نظامی ایجاد میشود دردهای مختلفی است که در نواحی مختلف بدن از جمله کف پا، ستون فقرات و… ایجاد میشود. این مسئله میتواند در بلند مدت باعث ایجاد مشکلات جدی از جمله دیسک کمر، انحنای ستون فقرات و… شود. برای حل این مشکل و جلوگیری از وقوع آسیب های جدی میتوانید از پوتین سربازی طبی استفاده کنید.

ساختار پوتین سربازی طبی به شکلی طراحی شده است که دارای یک کفی لاستیکی و حالت پذیر میباشد و میتواند به راحتی حالت پای افراد را به خود بگیرد و اینگونه تمامی قسمت های کف پا را بپوشاند و مانع از ایجاد آسیب برای افراد شود. از طرفی لایه رویی پوتین سربازی طبی با استفاده از یک نوع پارچه با دوام ساخته میشود. این لایه با دوام میتواند عمر مفید پوتین نظامی را تا حد زیادی افزایش دهد…

راهنمای خرید پوتین نظامی

نیم پوتین نظامی

از آنجایی که افراد نظامی ممکن است در مراکز مختلفی مانند ادارات و… مشغول به کار باشند برای حفظ هویت نظامی بودن و برقراری نظم در محیط کار لازم است این افراد از پوتین نظامی استفاده کنند. اما متاسفانه پوتین نظامی به دلیل داشتن ساق نسبتا بلند انتخاب مناسبی برای این افراد نمیباشد.

به همین دلیل شرکت های تولید کفش و پوتین نظامی تصمیم گرفتند مدل های جدیدی از پوتین نظامی را با نام نیم پوتین نظامی تولید کنند. مهمترین ویژگی نیم پوتین نظامی این است که برخلاف پوتین نظامی دارای ساق بلندی نمیباشد و افراد نظامی که قصد انجام کارهای عملیاتی را ندارند و نیاز به چابکی و سرعت عمل بالایی در هنگام انجام وظایف وجود ندارد میتواند از نیم پوتین نظامی استفاده کنند.

راهنمای خرید پوتین نظامی

پوتین نظامی آمریکایی

پوتین نظامی آمریکایی به عنوان یک پوتین نظامی خارجی دارای کیفیت بسیار بالایی میباشد. این پوتین نظامی که به شکل خاصی برای افراد نظامی طراحی شده است دارای چندین لایه میباشد تا بتواند ایمنی و چابکی نیروهای نظامی را در بالاترین حد ممکن حفظ نماید. ساختار پوتین نظامی آمریکایی به شکلی میباشد که از چند لایه مختلف تشکیل شده است. اولین لایه پوتین نظامی آمریکایی لایه رویی آن میباشد.

عموما به دلیل دوام بالای چرم در شرایط مختلف از این ماده برای ساخت لایه رویی پوتین نظامی آمریکایی استفاده میشود. دومین لایه این پوتین نظامی وظیفه محافظت از پای نیروهای نظامی را در برابر آسیب های مختلفی از جمله سرما و گرما، ضربه، برخورد با اجسام و اشیا تیز و… برعهده دارد به همین دلیل از مواد اولیه متفاوتی در ساخت آن استفاده میشود.

همچنین یک لایه دیگر نیز وجود دارد که در بین لایه رویی و زیرین پوتین نظامی آمریکایی قرار میگیرد و وظیفه برقرار نمودن جریان هوا را در داخل پوتین نظامی برعهده دارد. پوتین نظامی آمریکایی به دلیل ساختار متفاوتی که نسبت به دیگر پوتین های نظامی دارد و کفی مستحکم آن دارای وزن بیشتری میباشد. این کفی مستحکم نقش مهمی را در شرایطی که افراد نظامی بخواهند مسیرهای طولانی را با پای پیاده طی کنند برعهده دارد.

در ادامه با انواع پوتین نظامی آمریکایی بیشتر آشنا خواهیم شد…

پوتین خاکی آمریکایی

پوتین خاکی آمریکایی به عنوان یکی از پرطرفدارترین مدل های پوتین نظامی در سطح دنیا شناخته میشود. شرکت های تولید کننده این پوتین نظامی هرروز در حال تولید محصولات متنوعی میباشند که بیشترین راحتی را برای افراد فراهم میکنند. در تولید پوتین خاکی آمریکایی از مواد اولیه چرم استفاده میشود.

البته با توجه به شرایطی که در زمینه ورود محصولات آمریکایی به کشور وجود دارد به راحتی نمیتوان این مدل از پوتین های نظامی را در بازار پیدا نمود. خوشبختانه برندهای ایرانی همچون برند کفش یحیی و… توانسته اند با تولید محصولات با کیفیت و در سطح جهانی به خوبی به نیازهایی که در زمینه تامین تجهیزات ایمنی از جمله پوتین نظامی وجود دارد پاسخ دهند.

راهنمای خرید پوتین نظامی

پوتین زیپ دار آمریکایی

پویتن زیپ دار آمریکایی در ساختار تفاوت چندانی با دیگر مدل های پوتین ندارد و تنها تفاوت آنها نحوه باز و بسته شدن پوتین زیپ دار آمریکایی میباشد. در واقع در هنگام تولید پوتین زیپ دار آمریکایی برای ایجاد سهولت در هنگام پوشیدن و درآوردن پوتین به جای بند پوتین از یک زیپ استفاده شده است. البته جالب است بدانید در صورتی که بخواهید از پوتین بندی استفاده کنید روش های متنوعی برای گره زدن بند پوتین وجود دارد که میتوانید با جستجو در گوگل روش های متنوعی را مشاهده نمایید.

راهنمای خرید پوتین نظامی

بهترین برند پوتین نظامی

تا به اینجای این مقاله با انواع مختلف پوتین نظامی از جمله پوتین نظامی ایرانی در مدل های متنوع و پوتین نظامی خارجی (آمریکایی) آشنا شدیم. اما سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که با توجه به تنوع گسترده ای که در زمینه تولید محصولات پوتین ایمنی وجود دارد بهترین برند پوتین نظامی کدام برند میباشد؟

برای انتخاب بهترین برند پوتین نظامی ایرانی و یا خارجی نیاز به بررسی های دقیقی در زمینه کیفیت محصولات تولید شده، قیمت پوتین های نظامی و… وجود دارد. شرکت ایمن آراز با توجه به سابقه طولانی که در زمینه پخش و فروش محصولات تجهیزات ایمنی دارد با اطمینان کامل تضمین میکند پوتین های نظامی ایرانی میتواند در اکثر موارد انتخاب مناسبی برای خرید بهترین پوتین نظامی ایرانی باشند.

مهمترین دلیل این موضوع علاوه بر قیمت به صرفه تر محصولات داخلی، ضمانت نامه ای میباشد که در هنگام خرید بهترین پوتین نظامی ایرانی توسط تولید کنندگان ارائه میشود.

پوتین ایمنی استاندارد

شاید بتوان کفی پوتین نظامی را مهمترین بخش آن در نظر گرفت و براساس جدیدترین استانداردهایی که در زمینه تولید محصولات پوتین نظامی وجود دارد کفی پوتین نظامی باید بتواند در برابر آسیب های متنوع از جمله نفوذ اجسام تیز و… مقاوم باشد.

خرید اینترنتی پوتین نظامی

فروشگاه تجهیزات ایمنی ایمن آراز با ارائه جدیدترین محصولات در زمینه تجهیزات ایمنی فردی از جمله کفش ایمنی و پوتین نظامی این امکان را فراهم کرده است که شما مخاطبان گرامی بتوانید بهترین مدل پوتین نظامی را با توجه به نیازتان و با بهترین قیمت ممکن خریداری نمایید.

کارشناسان شرکت ایمن آراز در هر لحظه آماده ارائه مشاوره به شما مخاطبان گرامی در زمنیه خرید پوتین نظامی با کیفیت میباشند. برای ثبت درخواست مشاوره و یا خرید محصولات ایمنی میتوانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید.

فروشگاه ایمن آراز

فروشگاه ایمن آراز، ارائه دهنده انواع تجهیزات ایمنی از جمله کفش ایمنی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت

خرید کفش ایمنی با قیمت مناسب

در صورت نیاز برای دریافت مشاوره میتوانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید...
021-66349674