“اول ایمنی، بعد کار” جمله ای که به گوش همه ما آشناست. یک فرد حرفه ای و کاربلد برای حضور در محل کار علاوه بر پوشیدن لباس کار مناسب، از کفش یا پوتین ایمنی مناسبی نیز استفاده میکند. بنابراین خرید کفش ایمنی مناسب، علاوه بر تضمین سلامت فرد در حین انجام کار، باعث کاهش استرس ها و فشارهای وارد شده بر او می شود. در این مقاله از وبسایت ایمن آراز قصد داریم با یکی دیگر از برندهای داخلی تولید کننده کفش ایمنی با عنوان کفش ایمنی بهشتیان آشنا شویم و ویژگی های کفش های ایمنی تولید شده توسط این برند را مورد بررسی قرار دهیم تا درصورتی که شما مخاطبان گرامی قصد خرید کفش ایمنی بهشتیان را داشتید ضمن اطلاع از قیمت کفش ایمنی بهشتیان بتوانید بهترین مدل کفش ایمنی بهشتیان را با توجه به نیازتان خریداری نمایید. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید…

معرفی برند بهشتیان

در سال 1393 برند بهشتیان در شهر اصفهان، در زمینه تولید انواع کفش‌های چرمی زنانه و مردانه فعالیت خود را شروع کرد. گفتنی است که تمام محصولاتی که توسط این برند طراحی و تولید می‌شوند با بهره‌گیری از هنر ایرانیان است که از به‌روز‌ترین تکنولوژی‌های دنیا نیز برای تولید آن‌ها استفاده کرده‌اند. تمام محصولات تولید شده برند بهشتیان از از چرم 100% طبیعی ساخته شده‌اند که درطول این مدت توانسته که رضایت اکثر مشتریان را جلب کند و به یک برند برتر و محبوب تبدیل شود. در این شرکت برای تولید انواع کفش‌ها بیشتر از 150 نیروی انسانی فعالیت می‌کنند که در حالت کلی 12 شعبه در شهر اصفهان دارد. بخش عمده‌ای از فعالیت‌های این شرکت به طراحی و تولید کفش‌های صنعتی و ایمنی اختصاص داده شده است و در حقیقت می‌توان گفت یکی از برجسته‌ترین تامین کننده‌های کفش ایمنی برای صنایع بزرگی همچون نیروگاه‌ها، نفت و گاز، معادن مختلف و… است. 

کفش‌های برند بهشتیان دارای قیمت مناسب و منطقی هستند که در سایز بندی‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌شود. تنوع محصولات این برند باعث شده که بخش عمده ای از نیازها را پوشش دهد. اولویت کار این شرکت کیفیت محصولات تولید شده و رضایت مشتریان است که تمام تلاش خود را انجام می‌دهد این دو امر مهم را در اولویت خود قرار دهد و تمام استانداردهای لازم را برای تولید کفش‌های ایمنی خود رعایت کند؛ بنابراین با خیالی راحت می‌توانید محصولات بهشتیان را تهیه نموده و شرایط کاری مختلف آن‌ها را مورد استفاده خود قرار دهید.  

چرا خرید کفش ایمنی استاندارد ضروری است؟

در مشاغل پر ریسک مانند برق کاری، صخره نوردی، تعمیرکاری، آتش نشانی و… که همواره سلامتی و حتی جان افراد در معرض خطر قرار دارد، انتخاب و تهیه لباس کار مناسب جز اولویت ها می باشد. این جمله را همیشه شنیده ایم، “اول ایمنی، بعد کار”.

بنابراین علاوه بر لباس و پوشش مناسب حین انجام عملیات، باید کفش اصولی و مناسبی نیز بر پا داشته باشید. خرید کفش ایمنی مناسب، علاوه بر تضمین سلامت فرد حین انجام کار، خستگی ناشی از عملیات های سخت و طاقت فرسا را نیز کاهش می دهد.

همچنین با خرید کفش ایمنی استاندارد، می توانید از اثرات پزشکی و طبی آن بر روی بدن خود به مرور زمان بهره مند شوید. در این دنیایی که تمامی شرکت ها به دنبال رقابت در بازار هستند، طبیعی است که مارک ها و برند های مختلفی در طراحی و ساخت کفش ایمنی با یکدیگر در رقابت باشند اما اغلب این کفش ها غیر استاندارد و غیر اصولی طراحی و تولید می شوند و با قیمت پایین تر به بازار ارائه می شود.

با خرید کفش ایمنی غیر استاندارد نه تنها سلامت جسمی و روحی خود بلکه، شغل خود و جان همکارانتان را نیز به خطر می اندازید. پس گول تبلیغات واهی و قیمت های پایین کفش های ایمنی را نخورید و خرید کفش ایمنی را از معتبر ترین فروشگاه ها انجام دهید.

خرید کفش ایمنی بهشتیان اصفهان

کفش ایمنی بهشتیان

پیشنهاد ما به شما خرید کفش ایمنی بهشتیان می باشد. تولیدی کفش بهشتیان یکی از قدیمی ترین تولیدی های کفش ایمنی برای خانم ها و آقایان میباشد و علاوه بر طراحی کفش های روزمره و کلاسیک، در زمینه تولید کفش و پوتین های ایمنی نیز توانسته است موفق عمل کند و با توجه به استانداردهای ایمنی و جهانی بهترین کفش ایمنی با کیفیت را تولید و روانه بازار نماید.

کیفیت و ساخت کفش های تولیدی بهشتیان در حدی می باشد که قابل رقابت با برند های معتبر جهانی همچون کفش ایمنی کاترپیلار و… می باشد. همچنین این تولیدی در طراحی، ساخت و دوخت تمامی کفش ها، بالاترین استاندارد های جهانی را رعایت می کند.

با خرید کفش ایمنی بهشتیان، می توان گفت تا چند سال از خرید کفش ایمنی جدید بی نیاز خواهید بود چرا که کفش های ایمنی بهشتیان دارای دوام و مقاومت بالایی در برابر اسید، مواد نفتی و شیمیایی می باشد. تمامی کفش های تولیدی بهشتیان در برابر واکس زدن های مداوم ، از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

خرید کفش ایمنی بهشتیان

همانطور که میدانید امروزه با توجه به شیوع و همه گیری ویروس کرونا، اغلب خرید و فروش ها بصورت مجازی و اینترنتی صورت می گیرد. درواقع قشر کثیری از مردم برای حفظ سلامتی و دور ماندن از ویروس کرونا حاضر به خطر انداختن سلامتی خود به خاطر خرید پوشاک، کیف و کفش نیستند.

بنابراین اگر شما هم قصد خرید کفش ایمنی و بخصوص خرید کفش ایمنی بهشتیان دارید ما به شما یکی از کامل ترین و مطمئن ترین فروشگاه های مجازی در زمینه فروش وسایل و تجهیزات ایمنی را معرفی می کنیم. فروشگاه اینترنتی ایمن آراز هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز مشغول خدمت رسانی و پاسخ به سوالات شما عزیزان می باشد.

در سایت ایمن آراز علاوه بر فروش انواع کفش های ایمنی، دستکش، کلاه، عینک ایمنی، گوشی ایمنی و همچنین تجهیزات ترافیکی، آتش نشانی، کار در ارتفاع و محصولات متنوع بی شماری خواهید یافت.

از طرفی قیمت کفش ایمنی بهشتیان با توجه به خصوصیات و قابلیت های هر کفش ایمنی متغیر می باشد، اما با یکبار خرید از تولیدات کفش بهشتیان به این نتیجه خواهید رسید که کفش خریده شده بسیار بیشتر از هزینه ای که کرده اید ارزش دارد و مشتری دائمی محصولات این برند معتبر داخلی خواهید شد.

با ورود به این سایت و بررسی محصولات از لحاظ کیفیت و قیمت متوجه خواهید شد که شما می توانید کفش ایمنی بهشتیان اصل را با کیفیت بی نظیر و با پایین ترین قیمت کفش ایمنی بهشتیان و در سریعترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. به گفته پزشکان، پا قلب دوم انسان است؛ پس در حفظ سلامتی آن باید کوشید.

کفش ایمنی بهشتیان اصفهان با بهترین قیمت

ویژگی های خرید کفش ایمنی عایق برق بهشتیان چیست؟

در زیر به طور خلاصه به ویژگی های یک کفش ایمنی خوب برای شغل برق کاری می پردازیم:

  1. دارا بودن رویه مقاوم و ضخیم
  2. آستر خارجی، داخلی و کفی کفش دارای قابلیت تنفس بالا، ضد لغزش و مقاوم در برابر سایش
  3. عایق برق بودن کفی داخلی کفش
  4. مقاومت زیره کفش در برابر حرارت و مقاومت الکتریکی
  5. تحمل کفش ایمنی در برابر 200 ژول ضربه
  6. سبک بودن کفش ایمنی
  7. قیمت مناسب و منطقی کفش ایمنی
  8. تنوع در سایز بندی کفش ایمنی

فروشگاه ایمن آراز

فروشگاه ایمن آراز، ارائه دهنده انواع کفش ایمنی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت

تماس با ما

شما مخاطبان گرامی میتوانید برای دریافت مشاوره با کارشناسان شرکت ایمن آراز تماس حاصل نمایید
021-66349674