کفش ایمنی خارجی برای محیط‌های کاری خطرناکی که ممکن است هر لحظه اتفاق ناگواری رخ دهد، لازم است که از کفش‌ یا پوتین ایمنی استفاده شود. شرکت‌ها و برندهای زیادی درصدد تولید این کفش‌ها می‌کوشند به همین دلیل اگر در بازار یا فروشگاه‌های اینترنتی گشتی بزنید، متوجه خواهید شد که هم برندهای ایرانی و هم برندهای خارجی با بهترین کیفیت موجودند. در واقع کفش‌ ایمنی خارجی در برندهای مختلفی وارد بازار کشور ما می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به سیفتی جاگر، رذوینگ، یونیور، التن، اسکچز و … اشاره کرد.

این مسئله که شما برند ایرانی یا خارجی را خریداری کنید کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

این شرکت‌ها در تولید کفش ایمنی خارجی از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کنند و کیفیت محصولاتشان در بازار حرف اول را می‌زند. توجه کنید زمانی که هر کدام از این برندها را خریداری می‌کنید باید مراقب باشید که نمونه‌های فیک را به شما قالب نکنند. نمونه‌های فیک از نظر شکل ظاهری کاملا شبیه به مدل‌های اصلی هستند؛ اما از نظر ساختاری بی کیفیت خواهند بود که احتمال آن است که بعد از خرید هم متوجه فیک بودن آن نشوید.

توصیه می‌کنیم به جعبه کفش توجه کنید لذا روی جعبه یک کفش ایمنی اصل:

✅مشخصات شرکت تولید کننده و همچنین ✅لوگوی آن طراحی شده است.

معمولا برچسب مشخصات کفش‌های اصلی دارای مشخصاتی همچون:

✅رنگ

✅سایز

✅تصویر کفش

✅شماره اختصاصی رنگ 

✅مدل آن است.

حتما اطلاعات روی برچسب مشخصات روی جعبه کفش با برچسب داخلی کفش مقیسه کنید، باید یکسان باشند. کفش‌های ایمنی خارجی از کیفیت دوخت بالایی بهره می‌برد. حتما به قسمت زیره کفش توجه کنید لذا اکثر کمپانی‌های معتبر لوگوی خود را روی زیره کفش درج می‌کنند.

سیفتی جاگر

شرکت سیفتی جاگر در سال ۲۰۰۱ در زمینه تولید کفش‌های ایمنی شروع به کار کرده و تا به حال بیشتر از ۵۰ سال است که در این زمینه فعالیت دارد و توانسته پیشرفته‌ترین کفش‌های ایمنی را تولید کند. با کیفیت محصولات تولیدی که دارد به عنوان یک برند معتبر و بین المللی شناخته می‌شود.

در محیط‌های کاری باید از تجهیزات ایمنی همچون کفش ایمنی استفاده شود بنابراین انتخاب یک کفش با کیفیت و برتر می‌تواند که امنیت شما را در محیط کاری تضمین کند. شرکت سیفتی جاگر کفش‌های ایمنی را در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌کند که تمام این کفش‌ها مطابق استانداردهای S ساخته می‌شوند.

تمام کفش‌های برند سیفتی جاگر قابل شست و شواند و شما با خیالی راحت می‌توانید که آن را در صورت نیاز شست و شو دهید. در واقع این کفش‌ها می‌توانند که در برابر ضربه تا ۲۰۰ ژول مقاومت کنند و توان تحمل در برابر فشار آن‌ها تا ۱۵۰۰ کیلو گرم است.

کفش ایمنی خارجی برند سیفتی جاگر دارای دو کفه لاستیکی که مجهز به SJ Flex مقاوم تا ۱۰۰۰ نیوتن است و در برابر عوامل مختلفی همچون روغن‌های معدنی و یا اسیدهای ضعیف عایق هستند.

❇️از جمله مزیت‌هایی که برای این کفش می‌توان نام برد عبارت‌اند از:

  • استفاده از چرم ضد چروک در ساختار آن‌ها
  • ضد آب
  • این کفش‌ها در برابر سوخت و روغن بسیار مقاوم هستند.
  • در قسمت پاشنه قابلیت جذب انرژی دارند.
  • این کفش‌ها آنتی استاتیک هستند.
  • در برابر لغزش نیز بسیار مقاوم خواهند بود.

سرپنجه این کفش‌ها کامپوزیتی است و زیره آن‌ها TPU است. این کفش‌های ایمنی از آستر و هواکش هم برخوردارند و به صورت ساق کوتاه به بازار ارائه می‎شوند. اگر به دنبال یک برند با کیفیت عالی هستنید سیفتی جاگر را به شما پیشنهاد می‌دهیم لذا کیفیت بالایی که دارند و از طول عمر بالایی برخوردارند.

کفش ایمنی سیفتی جاگر

شرکت دیگری که در عرصه تولید کفش ایمنی فعالیت می‌کند، ردوینگ است. در واقع این شرکت تولید کننده کفش ایمنی واقع در کشور آمریکا است که در سال ۱۹۰۵ توسط چارلز بکهامان تاسیس شده است.

با توجه به کیفیت منحصر به فردی که کفش‌های تولیدی این برند دارد به عنوان یک برند برتر شناخته می‌شود. این کفش‌ها از چرم طبیعی تولید می‌شوند و دارای یک سرپنجه کامپوزیتی هستند. این کفش‌ها را مطابق استانداردهای MT/75، EH، ASTM F2413-11، M/1/75/C/75 طراحی و تولید می‌کنند به همین دلیل از آن‌ها به عنوان یکی از برترین محصولات یاد می‌شود.

معمولا کفش ردوینگ توسط یک ابزار ولومی محکم می‌شود و از پد زبانه و پد استریپ به منظور جلوگیری از آسیب دیدن پا و راحتی در پوشیدن آن‌ها استفاده می‌شود.

کفش‌های ایمنی برند رودینگ ضد آب هستند و به همین دلیل به راحتی می‌توان آن‌ها را شست و شو داد. در واقع زیره استفاده شده در این کفش‌های ایمنی از جنس PU است و پلاستیکی است. این زیره بسیار مستحکم است و در برابر ساییدگی بسیار مقاومند و می‌توان آن‌ها را در محیط‌های لغزنده مورد استفاده قرار داد.

این کفش ایمنی خارجی برای محیط‌های کاری که احتمال خطر برق گرفتگی وجود دارد گزینه بسیار مناسب خواهد بود لذا می‌تواند برق را تا ۱۸ کیلو ولت تحمل کند. کفش‌های ایمنی ردوینگ عایق حرارتی هستند به همین دلیل گزینه مناسبی برای عملیات‌های آتش نشانی خواهند بود و در واقع به عنوان کفش‌های ضد حریق مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با توجه به کیفیتی که در این برند مشاهده می‌شود، قطعا در مدت زمان طولانی می‌توانند که سلامتی و ایمنی را برای پای شما فراهم کنند. این کفش‌ها مناسب برای شغل‌هایی همچون جوشکاری، انبار، برق کاری، معماری، آتش نشانی و … هستند. این کفش‌ها از آستر و هواکش هم برخوردارند و از خاصیت آنتی استاتیک هم بهره می‌برند. این کفش ها را می‌توانید از فروشگاه ایمن آراز تهیه کنید .      

کفش ایمنی ردوینگ  

التن

شرکت التن واقع در آلمان است که در زمینه تولید انواع کفش‌های ایمنی فعالیت‌ دارد. در محیط‌های کاری خطرناک به اطمینان خاطر می‌توان کفش ایمنی التن را مورد استفاده قرار داد. این کفش ایمنی خارجی معمولا برای انجام کارهای صنعتی در بسیاری از صنایع ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یک ویژگی منحصر به فردی که در برند التن دیده می‌شود، استفاده از یک لایه مقاوم غیر فلزی در بین دو لایه بیرونی و درونی زیره است که مقاومت زیره کفش را در برابر نفوذ اشیاء به داخل آن، به شدت افزایش می‌دهد.

سرپنجه‌ای که در این کفش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد از جنس فولاد است؛ که باعث می‌شود کفش به خوبی از پا و انگشتان پا محافظت کند. رویه‌ای که در کفش ایمنی التن به کار می‌رود از جنس چرم آبگریز گاوی است و زیره آن معمولا از جنس TPU ضد لغزش است که برای محیط‌های لغزنده نیز مناسب است.

اساسا این کفش‌ها تماما طبی هستند و آنتی باکتریال هم می‌باشند. طراحی این کفش‌ها به صورتی است که علاوه بر استحکام کافی امکان تنفس پا را هم فراهم می‌کنند. کیفیت کفش‌های ایمنی برند التن مثال زدنی هستند زیرا از مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید می‌شوند و به همین دلیل  طول عمر بسیار بالایی دارند و زمان زیادی از پاهای شما محافظت می‌کنند.

این کفش‌ها را می‌توان در محیط‌های لغزنده مورد استفاده قرار داد یعنی در محیط‌هایی که روی آن‌ها مواد شیمیایی یا روغن ریخته شده باشد. این کفش‌ها قیمت بالاتری نسبت به کفش‌های معمولی دارند لذا ساختار متفاوتی هم دارند.

اگر به دنبال برند برتری هستید که علاوه بر کیفیت و طول عمر بالا، از پاهای شما به خوبی محافظت کند می‌توانید برند التن را خریداری کنید. التن هم مانند دو برند ردوینگ و سیفتی جاگر برتر و معتبر است و با اطمینان خاطر می‌توانید آن را خریداری کنید.    

کفش ایمنی التن

یونیور

کفش ایمنی برند یونیور تما مشخصات لازم را به عنوان یک کفش مناسب در محیط‌های خطرناک کاری را دارد. این کفش به خوبی از پا در برابر صدمات و حوادث ناگوار در هنگام کار جلوگیری می‌کند.

سرپنجه‌ای که در کفش یونیور مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌تواند که پا و انگشتان را در برابر ضربه‌ای با حداقل ۲۰۰ ژول انرژی محافظت می‌کند. این کفش می‌تواند که نیروی فشردگی حداقل ۱۵ کیلو نیوتن را تحمل کند و در برابر این نیرو از پا و انگشتان به خوبی محافظت کند. بسیاری از کارکنان مجبورند که زمان زیادی در طول روز از این کفش‌ها استفاده کنند.

پس ساختار آن‌ها باید به گونه‌ای باشد که کارگر را دچار خستگی نکند و کمترین فشار را به پا وارد کند؛ این ویژگی خوب در کفش‌های ایمنی یونیور دیده می‌شود.

وزن این کفش‌ها ۰٫۸ کیلو گرم است و در برابر موادی همچون روغن، بنزین و … مقاوم‌ است. و به راحتی می‌توان از آن‌ها در محیط‌های لغزنده استفاده کنند. سرپنجه این نوع کفش‌ها از جنس فولاد است به همین دلیل وزن آن‌ها سنگین‌تر خواهد بود. جنس زیره کفش ایمنی خارجی یونیور از PU است و جنس رویه آن از چرم طبیعی است.

این نوع کفش دارای آستر و هواکش است که دو امکان تنفس پا و راحتی پوشیدن آن را فراهم می‌کند. در واقع زیره‌ای که در این کفش مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای یک ورق استیل نرم است این ورق می‌تواند که از ورود اشیاء نوک تیز و برنده به داخل زیره جلوگیری کند.

یوینور یک برند معتبر و برتر است و با اطمینان خاطر می‌توان محصولات آن را مورد استفاده قرار داد. اگر به دنبال برندی خارجی و برتر هستید برند یونیور را به شما پیشنهاد می‌دهیم لذا این برند معتبر در تولید محصولاتش کیفیت و رضایت مشتریان را در اولویت خود قرار داده است. 

کفش یونیور  

اسکچرز

لازم است بدانید در سال ۱۹۹۲ شرکت اسکچرز در آمریکا در زمینه تولید کفش‌های ایمنی تاسیس شده است. در واقع این شرکت در بین تمام شرکت‌های تولید کننده‌های ایالات متحده رشد بسیار سریعی دارند.

در حقیقت کفش ایمنی خارجی اسکچر برای مهندسین رشته‌های مختلفی همچون عمران، معماری، ساختمان، راه‌سازی، مکانیک، معادن سبک و … گزینه بسیار مناسبی هستند. این کفش‌ها

🟢ضد آب هستند 

🟢در برابر عوامل لغزنده از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. 

🟢جنس رویه این کفش‌ها از چرم مصنوعی است 

🟢به صورت ساق کوتاه طراحی و تولید می‌شوند.

این کفش‌ها علاوه بر ایمنی که برای پا فراهم می‌کنند بسیار مقاوم هم هستند. این کفش ایمنی دارای بالشتک‌های هوایی است و کفه میانی مموری فوم آن بسیار راحت است به همین دلیل نیازی نیست که نگران استفاده زیاد آن در طول روز یا طولانی مدت باشید. این کفش بر طبق استانداردهای لازم طراحی و تولید می‌شود و گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

سرپنجه‌ای که در این کفش استفاده می‌شود از جنس کامپوزیت است و معمولا این کفش ضد برق نیز می‌باشد. همچون سایر برندها این کفش هم در برابر موادی همچون روغن، بنزین و … مقاوم‌ است و به راحتی می‌توان از آن‌ها در محیط‌های لغزنده استفاده کنند.

لازم است بدانید که رویه این کفش ایمنی از نوعی پارچه مصنوعی است که از استحکام بسیار بالایی هم برخوردار است و این رویه به حالت کشی برای به راحتی پوشیدن و درآوردن آن طراحی و تولید شده است.

کفه استفاده شده در این نوع کفش خارجی ضد لغزش است و از سر خوردن در هنگام کار جلوگیری می‌کند. اساسا وزن این کفش به سایز آن بستگی دارد. اگر می‌خواهید در محیط کاری خود امنیت پاهای خود را چند برابر کنید پیشنهاد می‌کنیم که از کفش ایمنی اسکچرز استفاده کنید کیفیت محصولات تولید شده این برند تضمین شده است.  

کفش اسکچرز