بررسی لباس کار مهندسی!

لباس کار مهندسی از آن دست لباس کارهایی میباشد که دارای تنوع بسیار زیادی در مدل، رنگ و طرح میباشد. به همین دلیل کارفرمایان محترم در هنگام خرید لباس کار با انتخاب های فراوانی رو به رو هستند. در این مقاله از وبسایت ایمن آراز قصد داریم انواع لباس کار مهندسی را بررسی کنیم تا در صورتی که شما مخاطبان گرامی قصد خرید لباسکار مهندسی را داشته باشید بتوانید بهترین مدل لباسکار مهندسی را با توجه به نیازتان انتخاب نمایید. لطفا تا انتهای این مقاله با وبسایت ایمن آراز همراه باشید…

با توجه به مشاغلی که استفاده کردن از لباس کار استاندارد در هنگام انجام وظایف در حین کار ضروری میباشد، شاید شما هم افرادی را دیده باشید که در کارگاه های تولیدی کوچک و یا مراکز تعمیر خودرو از لباس کار غیر استاندارد استفاده میکنند. به صورت کلی میتوان گفت لباس کار استاندارد لباس کاری است که تمامی نواحی بدن نیروی کار را پوشش دهد و بتواند در هنگام وقوع خطر ایمنی نیروی کار را حفظ نماید.

اما سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که آیا میدانید لباسکار مهندسی با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ و یا اینکه اگر قصد خرید لباس کارمهندسی را داشته باشید با انواع لباس کارمهندسی آشنایی دارید؟

در صورتی که پاسخ شما به این سوالات خیر میباشد، نگران نباشید. در ادامه این مقاله به صورت کامل به هردو سوال پاسخ خواهیم داد.

معرفی انواع لباس کار مهندسی

به جرات میتوان گفت شناخت انواع لباس کار مهندسی میتواند تا حد زیادی در انتخاب لباس کار مناسب و متناسب با نیاز شما موثر باشد. به همین دلیل در این بخش به صورت مختصر به معرفی 4 دسته لباسکار مهندسی میپردازیم.

لباسکار مهندسی یکسره

لباس کار مهندسی یکسره همانطور که از نامش مشخص است به صورت سرتاسری دوخته میشود و در هنگام استفاده میتواند تمامی قسمت های بدن نیروی کار را پوشش دهد. با توجه به اینکه این لباس به صورت یکسره دوخته میشود معمولا در مشاغلی از آن استفاده میشود که نیازی به تعویض لباس در فواصل زمانی کوتاه نباشد.

نکته بسیار مهمی که در هنگام خرید لباسکار مهندسی یکسره باید به آن توجه نمود این است که این لباس کار در بازه زمانی که نیروی کار مشغول انجام کار است به لحاظ شرایط دمایی احساس راحتی را برای نیروی کار فراهم نماید. در واقع این لباس کار باید بتواند در شرایط آب هوایی مختلف قابل استفاده باشد و همچنین در زمان تولید لباس کار باید به شکلی مراحل دوخت و دوز انجام شود که راه ورود و خروج هوا به شکل مناسب در نظر گرفته شده باشد.

از پرکاربردترین لباس کارهای مهندسی یکسره میتوان به لباس کار خلبانی و… اشاره نمود. همچنین عمده مشاغلی که از این لباس کار استفاده میکنند شامل مشاغلی مانند برشکاری، مکانیکی، جوشکاری و… میشود.

لباس کار مهندسی خلبانی

لباس کار مهندسی چند تیکه

لباس کار مهندسی چند تیکه معمولا در قالب دو قسمت شامل کاپشن یا بلوز و شلوار طراحی و تولید میشود. درواقع این لباس کار به دلیل طراحی دوتکه و مجزای قسمت های بالاتنه و پایین تنه و برخلاف لباس کار یکسره به سرعت و به دفعات قابل تعویض میباشد.

نکته مهمی که در مورد این لباس کار لازم است به آن توجه شود این است که به دلیل دوتکه بودن این لباس کار و قابل تعویض بودن آن در صورتی که نیروی کار با سهل انگاری از پوشیدن بلوز و یا شلوار صرفه نظر کند، به دلیل کاهش سطح ایمنی فردی احتمال وقوع آسیب در هنگام انجام وظایف تا حد زیادی وجود دارد. از این رو توصیه میشود ناظران و مسئولان کارگاه ها به شکل جدی به استفاده کامل کارکنان از لباس کار دوتیکه نظارت داشته باشند.

لباسکار مهندسی در مدل های مختلفی تولید میشود که از معروف ترین آنها میتوان به کاپشن شلوار ایران خودرویی، لباسکار مهندسی مدل طاووس و… اشاره نمود.

لباس کار مهندسی چند تیکه

لباس کار مهندسی تک رنگ

لباس کار مهندسی تک رنگ در واقع لباس کارهایی هستند که در یک رنگ خاص تولید میشوند و در مشاغل مختلف کاربرد دارند. این مدل از لباسکار مهندسی در مدل های یکسره و چند تیکه تولید میشود. عمده مشاغلی که از لباسکار مهندسی تک رنگ استفاده میکنند افراد شاغل در شاخه های مختلف پزشکی مانند اپراتورهای آزمایشگاه ها و… میباشند که از این لباس به عنوان روپوش استفاده میکنند.

لباس کار مهندسی روپوش آزمایشگاه انواع لباس کار

لباس کار مهندسی دو رنگ

لباس کار مهندسی دو رنگ با استفاده از دو رنگ متفاوت تولید میشود. در تولید لباسکار مهندسی دو رنگ به صورت معمول از رنگ های تیره مانند رنگ سیاه و یا رنگ سرمه ای به عنوان رنگ اصلی استفاده میشود و همچنین برای تزئیین لباس کار با نوشته و علامت های مختلف از رنگ های سفید، قرمزريال نارنجی، خاکستری و… استفاده میشود. از مشهورترین لباس کارهای مهندسی دو رنگ میتوان به لباسکار مهندسی مدل کیان، لباسکار مهندسی دو رنگ مدل پردیس و همچنین لباس کارگری ساده اشاره نمود.

نکته مهمی که در مورد لباسکار مهندسی دو رنگ باید به آن اشاره شود این است که دلیل استفاده از رنگ های متفاوت در تولید لباسکار مهندسی دو رنگ این است که این لباس کار باید بتواند باعث ایجاد تمایز بین کارکنان بخش های مختلف شود. ضمن اینکه ممکن است کارکنان بخواهند در زمان و مکان های تاریک مشغول به کار شوند. در این شرایط استفاده کردن از لباس کاری که دارای رنگ های متفاوتی میباشد میتواند به صورت شبرنگ عمل نموده و در هنگام برخورد نور، نور را بازتاب دهد و افراد دیگر متوجه حضور کارگران در محیط شوند.

لباس کار مهندسی دو رنگ
لباس کار مهندسی دو رنگ

بررسی قیمت لباس کار مهندسی

به دلیل نوسان قیمتی که در بازار تجیهزات ایمنی وجود دارد و همچنین تامین مواد اولیه برای تولید لباس کار توسط تولید کننده، قیمت لباس کار همیشه جزو مهمترین مواردی بوده است که توجه افرادی که قصد خرید لباس کار مهندسی را داشته اند به خود اختصاص داده است.

عوامل مختلفی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در تعیین قیمت لباس کار مهندسی موثر هستند که از مهمترین آنها میتوان به عواملی مانند مقدار پارچه ای که برای تولید لباس کار از آن استفاده شده است، جنس پارچه لباس کار، موارد اضافی که صرفا جنبه زیبایی و تزئینی را در تولید لباس کار دارند، روش دوخت لباس کار و حتی ویژگی های اضافه ای که برای لباس کار در نظر گرفته میشود و… اشاره نمود.

همچنین مدل هایی از لباس کار در بازار وجود دارند که از کشورهای دیگر وارد میشوند و به دلیل نوسان قیمت ارز قیمت این لباس کارها نیز به صورت روزانه تغییر میکند.

خرید لباس کار مهندسی با قیمت مناسب

تا به اینجای این مقاله با کاربرد لباسکار مهندسی در مشاغل گوناگون و همچنین انواع مختلف آن آشنا شدیم. در نهایت اگر قصد خرید لباس کار مهندسی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را داشته باشید میتوانید از محصولات لباس کار وبسایت ایمن آراز دیدن نمایید، ضمن اینکه کارشناسان شرکت ایمن آراز آماده ثبت سفارش شما برای خرید لباس کار میباشند.

همچنین در صورتی که هرگونه سوالی در مورد لباسکار مهندسی و یا دیگر تجهیزات ایمنی داشتید میتوانید با کارشناسان شرکت ایمن آراز تماس برقرار نمایید.

فروشگاه تجیهزات ایمنی ایمن آراز

فروشگاه اینترنتی تجهیزات ایمنی ایمن آراز، ارائه دهنده انواع تجهیزات ایمنی از جمله لباس کار با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت

خرید لباس کار با قیمت مناسب

شما مخاطبان گرامی میتوانید برای خرید انواع لباس کار با قیمت مناسب از محصولات وبسایت ایمن آراز دیدن فرمایید. برای مشاهده محصولات لباس کار بر روی دکمه زیر کلیک کنید
مشاهده محصولات لباس کار